Co to znamená: naše poradkyně navštěvují naše klientské rodiny v jejich přirozeném prostředí. Setkávají se 1x za jeden až tři měsíce. Radíme rodinám, jak pomáhat jejich dětem ve vývoji, ale i jak postupovat u odborných lékařů a nebo na úřadech, kam může poradkyně rodinu také doprovodit.
Rodičům jsme v roce 2017 poskytli 1819 emailových konzultací a 697 telefonních.
Máme zrakovou ambulanci, kde terapeut zrakové stimulace posoudí zrakové funkce a dovednosti dítěte z klientské rodiny, poskytuje také konzultace k pohybovému vývoji.
Služby terénní psychologické podpory a pomoci jsou určeny klientům služby rané péče a žadatelům o tuto službu. Služba je určena přímo pečujícímu o dítě (rodič, prarodič, pěstoun apod.). Klienti zpravidla službu využívají, když se necítí dobře, potřebují s někým hovořit a rodina či přátelé už své možnosti vyčerpali nebo je klienti nechtějí obtěžovat či si nejsou jisti jejich reakcí.